28 Temmuz 2016 Perşembe

Girls of the Wild's // Webtoon

Herkese merhaba! Nasılsınız?

Uzun bir aradan sonra -koskoca 1 ay yazmadım ehehe- bu pek güzel webtooncuğumu yazmak istedim. Küçük bir tanıtımı yapıp kaçacağım~ Daha bitirmedim ancak yazmak için bitirmeyi bekleyemedim. ^^


Bölüm Sayısı: 243+ *devam ediyor*
Yazar: Hun Çizer: Zhena
Türler: Action, Comedy, Drama, Martial Arts, Romance, School, Harem(harem mi wtf?)

Konu: Wild's Lisesi dövüçşüleriyle ünlü bir okuldur ve karma eğitim yapmaya karar verirler. Ancak Jae Gu Song okuldaki tek erkek öğrencidir. İyi bir meslek kazanıp kardeşlerine bakmak zorunda olan Jae Gu Song dayanabilecek midir?

Karakterlerimiz ise şöyle;
kaynak: girlsofthewild.wikia.com
Daha önce hiç kız dövüşçülerin olduğu webtoon okumamıştım, genellikle kızlar baskın karakterler de olsalar çıtkırıldım oluyor ya, ne biliyim..


Esas kızımız Yoon In Gyi, pek güzel pek güçlü bir hanım. Okulda 'Kraliçe' diye biliniyor. 2 kez Wild Ringi kazananı çünkü. Okulda ondan güçlüsü yok. Lee Moon Young hariç herkese sert yüzünü gösterir, ama aslında tatlı, utangaç bir kızdır o!

Esas oğlumuz Song Jae Gu, küçük yaşta iki kardeşiyle beraber annesi tarafından terkedilmiş, o yüzden kadınlara güveni sarsılmış. Wild Lisesi'nin tek erkeği olunca tüm ilgi onun üstünde! Keşke çizen kişi kızları çizdiği gibi şu çocuğu daha cool çizse! Aman neyse içi güzel onun!


Ben daha 10'lardayım, hehehe. Sizin de başlamanızı öneririm. Yazıyı hızlıca yazdığım için puan vermeyi unutmuşuum! Puanım:


4.5

Sayoonara~ Okuduğunuz için teşekkürler!
Hemen Oku

9 yorum:

  1. Daha temin bloğunu kontrol ettim yazı yoktu şimdi görünce sevinçle okudum bende okuyordum bu webtoon'u başlarda biraz saçma geldi ama şuan gayet severek okuyorum, tanıtım güzeldi :3

    YanıtlaSil
  2. Konusu değişik, beğendim. ama pek zamanım yok. İnşallah dizisini yaparlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi ben de düşündüm, keşke dizisi olsağğ... Ama Kore'de tüm kızlar çıtıpıtı, kaslı kızı nereden bulacaklar?

      Sil
  3. 220 de bırakmıştım sezon finali gibi bişi olmuştu devamı gelmiş okuyum hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti şuan bölüm bekliyorum jdjdjd line webtoon da 246 da ama çeviri istiyorum jfjf

      Sil
  4. birde okulda tek o erkek ondan harem jghjgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heralde ya :D Yoksa +18'lik bişi okumadım ben. Tamam kızları biraz seksü çiziyor olabilirler ama..

      Sil
  5. Ben bu webtoon'u görmüştüm ama hiç okumadım şimdi bakınca güzele benziyor. :O Öneri için çok teşekkürler.~

    Blog yazılarına aynı şekilde ben de ara verdim sanırım biraz bunaldım... Oturdum dünden beri tema yapıyorum :') Bu arada blogun sevimli olmuş bir süredir hiç uğrayamamıştım.~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kaç kere görmüşümdür kim bilir, daha yeni başladım işte. :D

      Aslında yazın daha çok yazarız diyoruz ama okuldu buydu derken bizim de rahatlamamız gerekiyor bazen. ^^ Teşekkür ederiim~ Tasarımı mı yeniledin hııım yettim geliyoruuum **-**

      Sil

Yorumlar bir bloggerın en büyük motivasyonudur... kıps kıpss ;)

Tasarım: Moka